Skola igen

Nu har skolan börjat igen, suck. Sitter här helt själv som verkar vara en vanlig företeelse på tisdagar nu, ingen verkar ju vilja komma på historia lektionerna så nu är jag själv som vanligt, jag visste att jag inte skulle ha gått upp imorse! Men snart kommer Anna i alla fall då ska i äta lunch, Nasi Goreng serveras det idag, kommer inte ihåg vad det är men jag har för mig att det är ganska gott så jag får hoppas att jag har för mig rätt för jag är hungrig, det blev ingen frukost imorse heller.  Som tur är har jag iaf tryck efter lunchen resten av dan, dom enda lektionerna som är roliga, jag skulle nog faktiskt kunna gå ett till år i skolan om dom enda lektionerna var tryck, men annars är jag så jävla skoltrött nu, man känner verkligen det efter att man har jobbat och ska tillbaka till skolan igen hur trött man egentligen är på att sitta och lyssnat på något totalt ointressant som man inte är ett dugg intresserad av som jag var så jävla dum och valde själv dessutom, vad ni än gör välj inte historia i gymnasiet ifall ni kan undvika det! Har man n bra lärare är det kul men vår lärare är nog världens tråkigaste människa hon kan få dom blodigaste krigen att låta som om hon berättar om hur hon tvättade bort en envis fläck från sitt köksgolv häromdagen. Som tur är ska vi få en ny efter påsklovet, jag ber till gud att den personen är en roligare lärare än vad hon är. Nej nu ringde Anna och sa att jag skulle gå ut och möta henne så nu ska jag springa iväg, vi hörs senare ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0