Shoppat

Nu har jag köpt mina skor :) Det blev 2 par pumps, först dom jag hade bild på tidigare och sen ett par peep toes, sen köpte jag även dom andra skorna som jag hade bil på :) Köpte en Friis & Kompanie väska som min pojkvän ska vara så gullig och ge mig i julklapp sen :) Ja han ska ge mig pengar på fredag för den :P Sen köote jag ett par nya leggings ett par lite kortare, fast in knä korta, lite mitt emellan coh en knall rosa t-shirt på BikBok, vet inte varför jag köptde den egentligen, den var inte värsta, det måste ha vart färgen som förblindade mig eller något :P Sen köpte jag en blekorange och en blå grå oversize tröja på Gina, mycket roligt :) bilder kommer möjligtvis senare ':) 

Just nu kollar jag på Greys Anatomy, är reklam, nu så jag passade på att skriva litei bloggen , men nu är pausen slut så jag ska kila tillbaka till tv:n:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0