Nej nu har det hänt något konstigt

Nej men  vad har hänt med det svenska vädret ? Det har varit SKIT fint i flera dagar, iof blev det bara kallare och kallare men solen sken och humöret var på topp, sen mitt från ingenstans idag när jag var nere på stan Malin, Therese och Simon utan någon förvarning överhuvudtaget kommer det ett hav av snö! Inte så att det hade snöat några få flingor innan utan det var som att någon helt plötsligt satte på en snömaskin, vi såg hur snön bara ramlade ner ca 30 m framför sen var den helt plötsligt över oss! Där stog vi helt handfallna och såg ut som 4 snögubbar :S Nej det här vädret kommer jag aldrig bli klok på, snön kommer säkert ändå ha smält till imorgon, nej nu får vädergubben bestämma sig där uppe, ska våren komma underbart tidigt i år eller ska det vara snö, slask och kallt ? För nu är jag faktiskt trött på att bli lycklig ena dagen och få vårkänslor för att sedan nästa dag sjunka ner i en mörk depression( överdrivet, men vaddå jag är tonåring, vi överdriver alltid, vi får vara så :P )

Nu håller alla tummarna med mig och hoppas på en underbar och tidig vår :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Så då skickar jag ditt paket imorgon=)

2008-02-17 @ 13:44:37
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0