Morgon igen

Nu är det morgon igen:/ Men det är Fredag och solen skiner :) Vilket gör att man blir glad :D Hoppas bara att den håller i sig tills jag kommer ut härifrån.

Jag känner mig jätte somrig idag, jag har min knallgula tröja så jag skiner mer än solen :) Men jag var tillräckligt osmart att kombinera den med ett par svarta shorts så nu ser jag ju ut som en jävla AIK:are! (no offense, men Djurgården is the shit!) Tur att Anna inte är på jobbet då skulle jag väl ldrig få höra slutet på att jag "äntligen" har blivit AIK:are, no way banana säger jag. Vi brukar ha våra små fights om vilket lag som är bäst :P
Djurgården säger jag :)

                   image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0