Måndag

Förlåt, förlåt, det blev inte mycket till bloggande i helgen, datan var helt ockuperad varenda gång jag tänkte sätta mig vid den, men det ska det förhoppningsvis bli ändring på :) Vi gick ut i lördags, eller vi gick till baren och tog en öl, var ganska tråkigt faktiskt för jag var så trött, precis när v har tagit bilen från stan ringer några kompisar och säger att dom ska komma ner till baren, kunde dom inte ha ringt 10 min tidigare så hade jag ju stannat kvar! Jaja så är det , vi hyrde film istället. Vi hyrde "I know who killed me", den var ganska bra, lite äcklig och ganska konstig ibland, jag kan fatta om vissa inte förstår filmen, men helt okej var den :) Jag åt choklad också i lördags :) Jag har inte ätit marabou mjölkchoklad på nästan 2 månader och den smakade helt underbart :D

Söndagen var en jobbig dag, älsklingen hade lovat sin granne som går i 9:an att jag  skulle skriva en svenska uppsats till honom, han smälte mitt hjärta med att annars får han ig i svenska och kommer inte in på gymnasiet så snäll som jag är satte jag mig och skrev den där förbanade uppsatsen åt honom, blev lite lång mot slutet så slutet blev kanske lite abrupt slut, men ett g ska han väl få på den iaf, tacka fan för det jag som har mvg nu när jag går i 3:an ska väl fan lyckas få ett g på en uppsats som niorna skriver.

Idag är det fint väder så nu är jag glad och jag har fått lite pengar :) blir nog lite shopping idag, ska köpa en oversize tröja på new yorker tänkte jag :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Bunnybun :) saknar dig med.
Får ses imorgon, du har sluppit mig allt för länge nu ;)
nu ska jag till skolan och göra rätt för mig.
pusss love u

2008-02-25 @ 09:28:30
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0