Lunchdags

Snart är det lunchdags och det ska bli gott eftersom jag inte har ätit något på hela dagen idag heller, det brukar jag iof aldrig göra så jag är alltid jättehungrig när det är dags för lunch :P
Mormor kom förbi nyss med en liten försenad present, bara en sisådär 8 månader försenad:P Hon hade köpt en mugg som det stog 18 år på och det var ju ganska längesen jag fyllde 18 nu :P Men det var gulligt ändå:) Inne i koppen stog en lite text som jag tänkte dela med mig av :)

Du är på väg in i "det verkliga livet",
mogen och redo på vad som komma skall.
Många underbara upplevelser väntar dig.
Din livskraft gör dig betydelsefull
till  de hjärtan du påverkar.
Du har "det" som andra bara kan drömma om.
Du utstrålar glädje och värme,
 så låt framtiden möta dig.

Det var väl lite gulligt ? Sen är koppen röd med hjärtan på också :)

Nej nu är det dags för gourmet maten makaroner och korv :) VI hörs lite senare:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har glömt ditt paket 2 dgr i rad nu ber verkligen om ursäkt skall lägga fram det imorgon så jag kan posta det=)

2008-02-19 @ 12:34:45
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0