Lunch

Nu är det lunch, åt pasta med en jätte mumsig pasta sås på crabsticks som mamma hade gjort :)

Vandrade iväg till min frisör sen för att boka tid att klippa till luggen, jag är så jävla dålig på att underhålla den, jag klipper lugg och sen låter jag den bara växa tills den är alldeles för lång! Nåja skulle iväg för att boka tid, och hon är schysst så hon hade antagligen gjort det på en gång om hon inte hade haft en kund, så var hon inte där ! Hemma och sportar med sonen. Jävla skit också jag som ville klippa min lugg nu! Jag är sån att när jag har fått en idé så måste jag göra det på en gång, jag orkar aldrig vänta. Som det är en massa skor som jag vill ha från skopunkten, men nej jag har inga pengar nu så jag måste vänta, men det går inte! Och har jag fått för mig att jag har lust att köpa t.ex  en klänning då MÅSTE jag ner på stan samma dag, helst på en gång och leta runt tills jag hittar en klänning. Sån är jag, jag hatar att vänta när det är något som jag verkligen vill göra. Sanne kan inte heller klippa mig för hon är i USA, Sanne är en kompis som går frisörutbildning, så jag kan inte tvinga henne heller. Suck får väl vänta tills på måndag så att jag kan boka en tid med Tessan:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0