Lördag

Nu är det lördag igen , trött är jag men fick iaf sova mer än om jag skulle ha jobbat :) Rensade hela min garderob idag , eller rensade är kanske fel ord, jag tg ut allt och sen vek ihop det fint igen :) Jag är så trött på att aldrig hitta någonting därinne för allt ligger bara i en hög och här hos pojkvännen har jag bara en garderob och det räcker inte på långa vägar till alla mina  kläder :P

Fick en glad nyhet på jobbet igår jag fick löneökning igen :) Så nu tjänar jag 100 kr/tim jippi :D Jag måste tydligen jobba bar spom hela tiden får löneökning :P Haha :D

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har inga penghar till någonting, jag har hela 11 kr i min plånbok :P Pojkvännens brorsa och hans flickvän undrade ifall vi ville följa med ut på krogen eller på bio, skulle vara kuol men utan pengar går det ju inte att göra varken det ena eller det andra. Får inga pengar förrän på måndag, underhållsbidrag på måndag och sen lön på onsdag, det är bara att hålla ut men jag vill köpa mina skor NU! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0