Kräfta

Solade igår efter träningen, Oh my god jag ser ut som en kräfta i ansiktet! Lyckades bränna mig rejält och då menar jag REJÄLT! Är inte bara lite rödflammig utan är helt röd i hela ansiktet! 
Resten av kroppen är brun och fin men ansiktet är verkligen kräftröd:/ Har hört alla möjliga skämt idag om min rödhet. Behövde iaf inte vara själv med att vara röd, Anna har också lyckats bränna sig i ansiktet, dock inte lika mycket som jag:P 

Träningen igår gick skit bra :) Hade mer motstånd än vad jag brukar ha och ändå så överlevde jag :) Känner mig riktigt duktig :)

Idag händer det väl inte så mycket tror jag. Kanske ska hem till Denise och Krogh, då ska jag fan träna på deras crosstrainer som dom har fått hem nu :) Eller kanske ta en trevlig promenad med Nisan om hon orkar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0