Kl 15.40

Oj det blev inte mycket till bloggande nu i helgen, har varit strängt upptagen med att ligga hemma och vara bakis :/ Hade en vild kväll i fredags, träffade några gamla kompisar, det var otroligt roligt :) Men straffet för det fick jag ta i lördags istället:/ mådde helt enkelt skit :( Men ska inte dra några hemska bakishistorier, finns inte så mkt att berätta förresten, låg hemma mest hela dagen. Igår satt jag och S och spelade kunskapsspelet fram till halv 2 ungefär, sen kollade vi på reprisen av efterlyst, dom var ju i Gränby för fan ;) Kunskapsspelet är skit kul förresten, det är som Monopol fast med Uppsala, så får man fråga på en massa frågor om Uppsala också och svarar man rätt så får man pengar :) Tänk om det kunde vara så lätt i verkliga livet också :) Så summan av kardemumman är att jag är så jävla trött idag, Känner att ögonen nästan går i kors.  Ikväll ska jag i väg och spinna och sen sola lite med Malin:) Så förhoppningsvis får jag tillbaka lite färg i ansiktet nu :)

Hörs senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0