kl 10.31

Sitter här helt själv i skolan för att alla andra börjar kl kvart över 11:( Men min älskling Anna kommer snart och äter med mig :) 
   Var helt slut igår efter träningen, men man kände sig duktig efter och det kändes skönt :) Gick och solade sen med Malin på solpalatset, lätt det bästa solariet i Uppsala, bra rör och bra priser :) &0 kr för en halvtimme, vilket inte känns så mycket längre med tanke på hur mkt dom har höjt priserna överallt. Blev brun och fin på kroppen men lyckades bränna mig i ansiktet så nu är jag ganska röd, speciellt på kinderna, men det lägger sig förhoppningsvis snart och blir till en fin bränna istället :) 

Har hittat ett par otroligt söta peep toes på skopunkten som jag hade tänkt köpa mig nästa lön:) Dom kostar bara 250 kr och är jättefina med en liten rosett, men Alex känner att hon inte har så mkt pengar kvar den här månaden, har ca 400 kr kvar som jag ska klara mig på i 3 veckor till. Huvva ! Hur ska de gå egentligen ? Iof så har älsklingen sagt att jag ska få 400 kr för en försenad julklapp som jag ännu inte har fått pga viktigare utgifter, ville köpa ett par andra skor för 400 som han skulle betala åt mig, kanske tar dom pengarna och köper dom här istället den här månaden för dom andra har jag fått uppskov på så det känns bra :) Hittae också ett par skit coola neonrosa pumps uppe på Bianco, skulle vara skit snygga med ett par svart stuprörsjeans, dom står ganska högt upp på min önske lista just nu :) 

image25

Dom rosa pumpsen, så jävla snygga :) 

image26
Dom svart tror jag, men jag hade för mig att det skulle vara peep toe på dom, kanske inte är dom här skorna, hittade bilden på internet, hittade skorna i affären, Lika är dom i alla fall. Är det dom skorna som jag såg igår så glöm bort att jag sa peep toe :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0