Inspirerad som fan!

Nej nu jävlar anamma! Nu är det dags att träna järnet alltså! Har följt biggest loser en tid( ni vet det där programmet där den som går ner mest i vikt vinner en massa pengar) Blev så jävla inspirerad idag ! Det var final och det var helt sjukt hur mkt dom hade gått ner !  Dom såg helt fantastiska ut ! Så nu är jag inspirerad och ska träna järnet, kan dom så kan väl jag ! Okej att dom bodde på ett ställe i tre månader och inte behövde bekymra sig om jobb, skola, ta hand om all åplaneirng inför olika skol moment mm utan kunde träna dag ut och dag in utan att bekymra sig om något annat och hade personliga tränare, kockar som lagade deras fett snåla mat mm. Men vafan, jag ska nog bli en superkvinna och klara av allt det där jag också ! Ska bara orka med det mellan allt annat som man måste tänka på också. Ska förska komma ut och röra mig varenda dag, träna på friskis 3 ggr i veckan o sen gå promenad varje dag minst som jag inte är på gymmet. Borde egentligen gå ut och gå nu, men jag ORKAR inte , jag har legat hemma med S hela jävla helgen, har inte satt min fot utanför dörren, då har man fan ingen energi att gå ut och gå i en timme, men egentligen borde jag men energin är lika med noll. Får se om jag lyckas ta mig i kragen och komma ut nu !

image30
 Matt var den som vann Biggest Loser

Fattar ni skillnaderna liksom? Alla såg helt fantastiska ut blev helt chockad :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0