Hungrig

Gud jag är jättehungrig! Jag har inte ätit någonting än och nu vankas det Cupidosallad till lunch, kan inte vänta mums! :) Ikväll blir det träning och sen solning med Malin. Förhoppningsvis kommer hon ner på stan tills att jag har slutat för jag slutar 4 sen börjar mitt spinningpass kl 6 och jag har ingenting att göra där emellan för det är ingen idé att åka hem för då blir det bara hem och vända plus att jag inte har råd att slösa resorna på mitt busskort, har exakt med resor så att jag kommer till och hem från jobbet under den här veckan så jag kan inte slösa. Måste be mamma ladda på det, men hon har inte så mycket peningar nu när hon måste bjuda mig på lunch :P ÅÅh kan klockan bli 12 s¨att jag kan få äta lunch någon gång! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter gott :)
Ha en bra dag!

2008-02-18 @ 11:30:09
URL: http://www.merpengar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0