hej hopp!

Hej Hopp ! Underbart väder idag här nere i Uppsala, eller i mitten kanske man ska säga :P Helt underbart med ljummen vind och sol, aah äntligen är våren på väg :) okej det är egentligen tidigt för våren att komma nu och det är bara så här för den globala uppvärmningen så man kanske inte ska vara för glad men jag kan inte hjälpa det :D Jag blir så lycklig av sånt här väder :D 

Under vintern är jag på så dåligt humör, det krävs inte mycket för att jag ska bli tjurig men på våren är jag så glad av mig:) När sen buskar och sånt börjar knoppa då kommer ni att få se en lycklig Alexandra! Brukar gå och sjunga då och krama alla i min närhet :) Längtar verkligen :)


Idag har jag tryck hela dagen, det är skönt för det är så chill på dom här lektionerna, förutom idag då , nu har jag tryckt ett hundratal tröjor, är lite trött nu , var länge sen jag tryckte så många tröjor, och Anna var så duktig och vek dom så fint:) Nu har vi en liten paus men snart ska vi börja göra något annat, Eva har blivit en riktig slavdrivare! :P 

Ikväll blir det träning igen, spinning phu ! Men med min nyfunna inspiration så ska jag väl förhoppningsvis inte klaga så mycket :) 

Hörs senare :) 

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag! :)

2008-02-11 @ 14:09:40
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0