Hej hej

Hej hej på er, nu sitter jag på jobbet och svarar i telefon medans ni antagligen ligger hemma och sover, gud vad skönt det skulle vara, själv var jag uppe med tuppen kvart i 7 innan jag tog bussen halv 8, håhå jaja jobbigt ska det vara att jobba :P Så det blev definitivt inga snygga kläder idag, ett par jättestora mjukisbyxor som jag fick av K för en herrans massa år sen och en ljusrosa tröja från H&M, inga partykläder men bekvämt ska det vara när man jobbar :)

I fredags var det ju tjejkväll hemma hos Lena, skit kul var det, underbart att bara umgås med tjejerna och bara dricka lite och ha kul :) Sen att vi alltid har överdrivet kul det är ju en helt annan sak :P Straffet för det lilla roliga fick jag ta i lördags istället, mådde dåligt hela dagen :P Senare på kvällen lyckades Soni övertala mig att åka hem till Denise och Krogh så vi kunde umgås lite. Där blev vi kvar och kom hem igår kväll, nu ska jag fika men vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0