Grattis!:D

Grattis till alla Marior därute vi har namnsdag idag :D Tror även att det är Marie som är det andra namnet så grattis till alla er också :)  det var ju bara några veckor sen jag hade namnsdag sist, då var det Alexandra den 17:e februari :) Nu har jag alltså namnsdag igen:) Det är bra att ha många namn haha, sen är det bra Elisabeth kvar då , vet inte vilket datum det är men det visar sig väl, jag får väl något grattis från mamma då eftersom alla kvinnor på min mammas sida heter Elisabeth i andranamn:P 

Bara jag och lillesyrran som heter Maria dock efter gammel mormor. 

image50

Lill älsklingen Louisa Maria Elisabeth Wrangell :) 

Kommentarer
Postat av: Mylittledream

XD

2012-12-01 @ 08:13:55
URL: http://mylittledream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0