Gomorron Gomorron!

Gomorron på er allihopa, här sitter jag uppe med tuppen och jobbar, fast egentligen försov jag mig så jag kom försent, men bara 5 min det är tur att bussen går var 10:e min annars hade jag inte kommit i så bra tid ändå, men min lilla försovning gjorde att jag inte hann med allt som jag brukar göra + att jag inte hitta några kläder i min överfulla garderob och jag visste redan vad jag skulle ha på mig av någon anledning så jag grävde och grävde utan resultat, till slut fick jag fram det iaf, det blev inget märkvärdigt men väldigt skönt :) Det blev ett par mörkgrå leggings från Gina Tricot och en svart oversize tischa med silvertryck från Holmlunds och mina otroligt sköna adidas skor från Stadium :)

Idag blir det jobba hela dagen sen ska jag möta Malin på en fika antagligen sen ska hon boka tid för sin tatuering som jag tycker kommer bli skt snygg :) Sen bär det av till solpalatset för en liten uppfräschning av solbrännan :)

Ganska tråkigt att sitta här på jobbet , nu känns det som om jag har tittat på varenda sida med kläder som jag kan i huvudet, jag får inte spela online spel och nu när det är så lugnt vet jag inte vad jag ska göra, någon som har något tips på någon sida med snygga kläder eller några andra tips på vad man kan göra när man sitter framför en data med en massa fritid men inte får spela online spel osv, tipsa gärna :) Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: S

vad jobbar du med?

2008-02-19 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0