God morgon

NU bär det strax av till skolan igen, inte för att jag egentligen orkar jag har skit ont i halsen :/ Men jag har lovat therese att komma och jag har ju bara en lektion, historia som jag hatar :/ NI hoppas jag verkligen att Therese är där annars blir jag arg.. Sen bär det va till stan med älsklingen ska köpa en ny väska och skor :) Han undrade igåt när jag frågade om han ville följa med till stan varför jag aldrig brukar fråga honom annars, det var skit längesen vi var på stan tillsammans, först hade jag inget svar men sen kom jag ju på det, han hatar ju att gå på stan md mig! Han vill inte gå in på vissa affärer och sen blir han sur om jag är där inne för länge, men vaddå det är väl inte mitt fel att han inte vill följa med in? Han måste ju förstå att tjejer alltid tar lång tid på sig inne i affärer :P Jaja han ska med idag iaf , jag ska försöka att inte vara inne i affärerna så länge, men antagligen blir det bara en snabb vända till stan nu när jag mår så här dåligt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0