Gaah!

Människor som lever i sina egna små världar uppe bland dom guldskimrande små molnen och som klankar ner på andra människor som inte delar deras sjuka värderingar gör mig så jävla förbannad! Och gud förbjude att dessa andra människor lever sitt liv på ett sätt som de inte skulle vilja leva sitt liv  på eller kommer från en annan del av stan ! Sånna inskränkta små människor som inte har evt en dag i det verkliga livet gör mig så jävla förbannad så jag tror att jag kokar över!

VIsst alla har rätt till sina egna åsikter men man ska fan inte klanka ner på någon som inte lever som man vill !


image44

Ser ni någonting grönt vandra runt i Uppsala stad så är det bara jag som har blivit för arg och blivit Hulka.. eller nåt sånt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0