DÖ!

DÖD ÅT ALLA SPINNINGCYKLAR!! Fy fan vad jobbigt det var idag på spinningen:S Ninni är mycket MYCKET värre än Annika! Men man känner sig i alla fall bra nu när man har spinnat :) Känner mig nöjd :) NU blir det hårdträning alltså, om jag orkar :P

Förresten, förlåt skyll allt på mig, det var inga peeptoes dom svarta pumpsen som jag vill ha, sorry blame it on me. Undrar hur jg kunde tro det ? Det är väl kanske för att jag har förälskat mig så i peep toes så jag misstar alla skor jag tycker om för det :P Men Sorry , sorry det var inga peep toes men ack så söta dom är ändå ! :) Ska förhandla lite med pojkvännen så att han kanske köper dom till mig ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hellloo honey :D

2008-02-07 @ 14:51:45
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0