60-tal

Nu har jag tryck, gör ingenting som vanligt, sitter inne på youtube och lyssnar på gamla 60-tals hits, helt underbart :) 
50 och 60-tals musik är skit bra :D Nu kanske ni tycker att jag är konstig, men jag har väldigt bred musik smak, uppväxt med rock och punk med mamma medans mormor hela tiden skulle lyssna på 50 och 60-tals musik, jag har haft min period som hiphopare, självklart tycker jag fortfarande om hiphop rnb you name it, jag tycker om allt! Inte alla låtar självklart men jag kan lyssna på musik inom alla genrer, och ja, jag tycker t.o.m om vissa death metal låtar tycker jag om :P I like it all :P 

En helt underbar 60-tals låt som jag lyssnar på nu är Del Shannon-Runaway så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0