Jag ska sluta lova så mkt

Nu blir det inga fler löften, jag skriver helt enkelt när jag kommer ihåg det haha :P

Julbordet i lördags var trevligt, ett väldigt lugnt ställe bara men vårt gäng håll igån iaf haha :P
Blev väääldigt besviken i lördags, mr gorgeous åkte hem, fuck it ..

Haha det fanns en enda balkong på sidan som vårt hotellrum låg på och jag och Linda fick det , hell yah :P Helt perfekt och gigantisk var den också :P

Jag fick äntligen se click, jag grinade som ett litet barn, ni som har sett den förstår antagligen varför, ni som inte har gjort det borde se den. Bra var den iaf, men inte kul att böla som niagara fallet precis innan man skulle göra sig iordning innan middagen haha :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart ;) du ska till sandra på lördag och sedan till platina? kisses

2008-12-09 @ 17:37:07
URL: http://ohneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0