Fredag , lovely , very lovely

Idag är det underbara fredag :) Sitter på jobbet just nu och har inte så mkt att göra för tillfället, lunch om 8 min, ska bli skönt :) Ikväll blir det förhoppningsvis party med några kompisar från klassen, ska bli skit kul :)

Imorgon är det julbord med jobbet, ska bli helt sjukt gott, det finns HUR mkt mat som helst på det julbordet, yummy :) Sen ska vi sova kvar där också på krusenbergs herrgård supermysigt :) Linda blir min companion och får dela dubbelsängen med mig :P Meningen var ju att Soni ( okej nu skrev jag det namnet igen haha ) skulle förlja med , emn sen blev det som det blev, så det är tur att Linda tog på sig rollen som riddaren i skinande rustning :P

Nej nu ska jag sitta här och vänta in lunchen haha , får se om jag skriver något mer innan kvällen.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hittade din blogg på Google :) haha så du finns med ganska högt upp!

2008-12-09 @ 08:54:40
URL: http://www.lindalundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0