WEEII!!!

Wihuu kommer få 3000 mer i lön än jag röknat med , aah helt underbart :D

Fast jag misstänker att jag får så mkt i lön för att jag inte har fyllt i något om skatten ännu, räknade ju lite med att mamma skulle ordna det där men jag tror inte att hon har gjort det med tanke på hur mkt lön jag år, men samtidigt får jag mindre lön än jag skulle ha fått innan skatt...undrar hur det hänger ihop, hon kanske bara har fyllt i som förra året att jag jobbar under sommarmånaderna och då betalade jag baar 6 % i skatt, skulle ju kuna vara det.. nej jag får fråga mamma, och ringa skatteverket, annars blir det en saftig återbetalning på skatten i vår istället :S

Kommentarer
Postat av: Malin

klart jag kommer ihåg, men shoppat både igår och idag. imorgon blir det ännu mer. jag och anna ska med på gröna på lördag. men vi träffar er i stlm runt halv 1 ? :)



ses imorgon kvart över 5 vid katalin. har inge batteri på telefonken för jag sover hos kalle. puss pusss

2008-08-26 @ 17:28:29
URL: http://ohneskog.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hahaha eller hur ;D

oh 3000 mer i lön låter inte fel :D

2008-08-26 @ 18:11:20
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0