Vad ska jag göra ?

Jag är så jävla uttråkad. Det ringer ändå mycket så jag borde inte ha tråkigt men nu blir jag bara irrterad på alla samtalen. Tycker inte om det här just nu efter allt lugn man har haft. Men men det är väl bara att ta det,


Dagens

Humör: Bra fast jag blir irriterad över att jag blir avbruten hela tiden
Outfit: Svarta jeans New Yorker,  Roa tunika Lindex
Shoes: Svarta flats
Frisyr: Utsläppt och poffigt haha Kort och torrt. En massa hårinpackningar för att fixa ordning det här.
Make: None, skulle göra det, tyckte jag kom upp i bra tid, innan jag kom på att det var jag som öppnade, då blev det ingen tid över.
To do: Inte mkt tror jag. Vi kanske svänger förbi Nisan och Kroghan, we´ll see.



En anna jobbig sak är jag måste gå hem från jobbet för att jag är blind och dum. Jag åker ju moppe till jobbet för er som inte vet det, billigt och snabbt, bra att pojkvänne har en sen förut haha. Jag var heöt övertyga om att någon annan hade nycklarna till den för jag hittade inte dom i stora facket på väskan och den flyttades runt hela tiden trots ratt lås så jag tänkte att någon anna måste ha nycklarna. Vi letade igår och hittade dom inte och hans pappa hade dom inte heller. Så soni skjutsade mig till jobbet imorse, men antagligen kommer han inte att kunna hämta mig. Vad hittar jag i väskan i dga i det minsta minsta facket? Jo moppe nycklarna! Så nu måste jag gå hem pga min dumhet, och jag vågar inte riktigt säga till soni att jag har hittat dom eftersom jag var irriterad och sa att jag minsann hade letat igenom hela väskan haha. Jag funderar på att lägga dom under soffan och låtsas att jag hittade dom där hahah . Vad tycker ni att jag ska göra ?

Kommentarer
Postat av: Roxanna

hahahaha fan vad du är rolig! Du får mig verkligen att skratta, haha :D

2008-08-11 @ 10:08:55
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Roxanna

tack för din stöttande kommentar, den värmde verkligen!

Ja usch det är sp hemskt när sånt där händer! Egentligen hatar jag alkohol, man blir bara dum av det.

2008-08-11 @ 10:28:11
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0