Uttråkad

Vem:
vem är i rummet med dig: Janne, Martin, Sofia och Ansan.
vem fick du senast sms av: Älsklingen
vem tänker du på nu: Ehmm. älsklingen?
vem pratade du senast i telefon med: Någon som sökte Christer Öjdeby
vems hus var du senast i: Sonis
vem önskar du var med dig nu: Min bästis Carl
vem är din favoritsläkting: Hm.. svårt att välja, I love my family
vem i din skola går dig mest på nerverna: Går inte i skolan längre

Var
:
var går du i skolan: Har tagit studenten men gick på GUC
var är din mobiltelefon: På skrivbordet
var är din mamma: Rummet bredvid
var sover du: I sonis irriterande vattensäng
var handlar du mest: Uhm.. vet inte , ganska mkt GT blir det ju
var fick du tag i tröjan du har på dig: GT haha :P
vart åkte du senast bil: Med Sandra och Nisan till deras far
var i ditt rum är du: Är inte i mitt rum utan på jobbet
Vad:
vad åt du senast: En god macka som Mathilda fixat ihop :)
vad drack du senast: Cappuccino
vad är det för färg på dina byxor: Svarta.
vad är den närmaste saken som är blå:  Pärmen
vad gillar du mest med skolan: Jag älskade trycklektionerna
vad har du på fötterna: Svrta flats
vad är din favorit färg: Ljusrosa och blått
vilken film såg du senast: Meet Dave
vad hör du just nu: Janne som sitter i samtal och Sofia som skrattar
Har du någonsin:
sovit i en annan säng: Ja, det är väl klart?
tyckt att din kusin är het: Nej inte direkt, har ej träffat alla men norrlänningarna är lite för unga , känns som barnarov :S
sovit naken: Ja t.ex igår natt
kört över hastighetsgränsen: ehm.. njaee ?
målat om ditt rum: Jupp jupp
dansat framför en spegel: Haha alltid
fått hicka: mm
dumpat någon:yes
hoppat in i en bil med folk du just träffat: Jaadå
varit i slagsmål: Ja
smugit ur ditt hus: nej jag har alltid fått göra saker
haft känslor för någon som inte känt detsamma: Yep, eller ja vet inte , bekände aldrig mina känslor
hånglat med en främling: Haha ja
saknar någon just nu: Ja min lilla Carl, bor låångt härifrån idioten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0