Ons 20:e aug

Tillbaka till jobbet igen, har lite ont i huvudet så det känns ganska jobbigt.

Har sovit med inpackning i håret nu i 2 dagar eftersom mitt hår har varit så torrt efter blekningarna, och det känns helt annorlunda, så himla mycket bättre. Jga kan varmt rekommendera hårinpackningen Gunry Mjuk &skön, en rosa burk med 2 små jordgubbar på som helt enkelt heter hårinpackning. Så jävla bra, minst lika bra som de dyra märkena , och den kostar bara 17 kr på ÖB. Bra pris, bra produkt :)

Nu har jag lust att åka ner till stan till H&M och köpa blekning, enligt Sanne, min köra frisörstuderande vän, ska deras blekning vara skit bra, och dom är ju billigare så jag kanske tar mig en tripp ner på stan och kollar vad som finns :) fats jag vette fan om jag orkar ta mig ner på stan haha :P Vi får se hur jag gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0