Tisdag 26:e aug

Gomorron alla sömntutor höll jag på att säga, men dom flesta är väl vakna vid den här tiden eftersom skolan har börjat och dom flesta har väl inte semester längre :) Så nu känns det faktiskt inte lika jobbigt längre att gå och jobba när alla andra också måste gå upp tidigt  hah :P

Imorse gick det otroligt bra att gå upp, somnade vid halv 11 igår vilket är väldigt tidigt för mig :P Så att gå upp kl 7 kändes inte så där otroligt jobbigt :) Sen att det tog aslång tid att göra sig iordning eftersom jag inte hittade tunikan som jag ville ha utan fick riva ut allt i garderoben som samlats på hög efter mina inslängningar och självklart låg den längst underst, måste nog ta och börja organisera mig lite mer, åtminstone kasta in det där det ursprungligen låg :P


Dagens:

Humör: Bra väldigt väldigt bra faktiskt :) Fast vi får se hur länge det håller i sig :P
Outfit: Gråa jeans New Yorker, jättetunn blommig tunika från GT.
Shoes: Mina svarta flats som vanligt haha:P
Hår: Uppsatt i en, enligt mig själv, otroligt snygg hästsvans, hög och fin blev den haha :P Så mkt enklare att få till det med lite kortare hår :P
Make: Ingen, tyckte jag var så söt naturlig, haha :P
Att se fram emot: Imorgon är det löning :D Då blir det shopping med Mallan :D
Att göra: Inte mkt, måste ringa Denise och påminna henne om att köpa limpor till mig på hennes lilla kryssning idag . Annars blir det bara fördriva tiden till min shopping spree imorgon haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0