Lönedax

Godmorgon godmorgon, ( ni vet antagligen inte det men jag sitter och sjunger små hälsningsfraser i mitt huvud ibland haha :P  små melodier liksom, så ni kan känna er varmt välkomna med lite sång :P)

Idag är det löning! :D Är det inte den absolut bästa dagen på hela månaden ? När lönen kommer ? I love it , speciellt när man får sån stor lön som jag fått idag ooh lovely :) Så idag blir det stooor shopping med Malin, ska köpa en massa höstkläder och även försöka hitta snygga höstskor , mm me like , känner ni liksom hur lycklig jag är idag ? haha fast det kan ju bero på att dom tva senaset veckorna hra jag inte haft några pengar utan skrapat ihop till höger och vänster, känns så skönt med money :D Åh nu vill jag att dagen ska ta slut så jag får shoppa.

Så nu slipper ni kanske höra mig vara så fanatisk efter mitt shoppande så nu kanske ni slipper höra det på ett tag haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0