Dagens

Dagens:

Humör: Bra, vet ej riktigt varför, kan bero på dom underbart goda kakorna som Elin bakat, mums:)
Outfit: Svarta jeans New Yorker, Vitt långt linne, gammalt från Halens, Svart Kofta H&M
Skor: Mina ljusbruna stövlar, ett riktigt fynd från Wedins
Hår: Utsläppt
Make: Hann inte imorse
Att göra: Inget planerat vi får vällan se vad som händer.


Jag kom precis på en sak. Jag har inte använt smink sen jag blev ljus, då menar jag sist jag var hos frisören och fick bort den hemska blonda utväxten som sen blev orange och mörkare och mörkare. Bara en liten obseravtion så där haha :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Aa den låten är så underbar!



Menar du slash? Han med svart hår å hatt? =P

2008-08-15 @ 13:57:52
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0