Tidsfördriv


1. Namn: Alexandra Maria Elisabeth Fredriksson och snart även Wrangell, långt det där haha :P
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT: Höger
4. HUMÖR JUST NU:
Lite grining för att ag är hungrig
5. FAVORITGODIS: Mjölkchoklad och lakrits , mums;D
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? Fiskbullar, broccoli, oliver och ganska mkt mer, är en kräsen dam :P
7. KLÄDER JUST NU: Mörkgråa shorts, svart tröja
8. MUSIK JUST NU: Ingen just nu men nynnar på Lil Waynes Lollipo :P
9. NÄR ÅT DU SENAST: Igår vid 18 tiden
10. VAD SA DU SENAST: Nje men jag kan göra nudlar
11. FAVORITKLÄDER: Stoooora mjukisbyxor
12. FAVORITCAFÈ: Har nog ingen direkt, möjligtvis storken eller Linné cafeet
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA : Jag skulle nog vilja leva på typ 1700-1800-talet. Älskar deras klänningar, frisyrer allt. Fats då är det ju förutsatt att man är en ganska rik person Haha.
14. SOMMAREN: Sola bada festa
16. FISK ELLER BADKRUKA: Jag är en riktig liten fisk
17. FAVORITFÄRG: Blå, rosa
18. SAFT ELLER ALKOHOL: Alkohol
19. LÄNGD: 172 cm
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED:
Minst 2, beror på hur tjocka kuddarna är
21. FAVORITVÄDER: Sool och varmt, men inte för varmt
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED: Mat definitivt, en yxa kanske så jag ka bygga mig ett hus, och pojkvännen så att han får bygga huset haha :P
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT: Nej men skulle vilja kunna spela elgitarr, ascoolt
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA: Nattmänniska, känns som att allt är så mkt roligare då :P
25. SPARARE ELLER SLÖSARE: Slösare i alla kategorier, fast jag kan spara om jag verkligen bestämmer mig
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG: Man borde kanske skriva pojkvännen men vänner är det viktigaste
27. GYLLENE REGLEN FÖR DIG: Hm.. kommer inte på någon just nu
28. DET BÄSTA DU VET: Shoppa, vännerna, festa, kärlek
29. BÄSTA LEKSAK: Barbiedockorna var ju en stor del av mitt liv förut :P 
30. BÄSTA FILM: Grease, Grease 2, alla kategorier 
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER: Jag vet inte, känns skumt att i hela universum fins det bara en enda planet som har allt som behövs för att skapa liv, det gå inte in i min skalle, jag blir psyksjuk av att tänka på sånt.
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK: Ja absolut :)
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE: Snygg är han väl fortfarand emen inga romantiska känslor
34. HAR DU NÅGRA HOMOSEXUELLA KOMPISAR: yes, tror att jag är en faghag :P
35. TROR DU PÅ MIRAKEL: Hoppas kan man ju alltid göra
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID: Ja det tror jag absolut, kanske inte världens lättaste, men möjligt är det absolut.
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA: ja det gör jag nog, men det kan bero helt på vilket humör jag är på.
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG: Nej, även om det hände något riktigt för jävligt i förhållandet så suddar ju inte det bort alla fina stunder och utan dte förhållandet skulle du ju inte vara dne du är när du kommer ur det.
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR: 2-3 st tror jag. Fler känns lite mkt men jag vill att mina barn ska ha syskon
40. FRAMTIDSPLANER: Flytta hemifrån, börja mitt nya job, familj är inte det viktigaste för mig just nu
41. BIO ELLER PROMENAD: Bio
42. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST:Har ingen aning, politik är inte min grej
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET : Både och, men linserna används dagligen, och glasögonen används kvällningen haha :P
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK: Hm.. ganska teknisk tror jag 
45. ÄR DU KITTLIG: Som fan, alltid någon som ska kittla mig och jag hatar det!
46. SNARKAR DU: Ibland har jag fått höra :P
47. STJÄRNTECKEN: Kräfta
48. RÄDD FÖR INSEKTER: Rädd och rädd inga favoriter kanske
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN: Kackerlackor
50. STÖRSTA SVAGHET: Hm.. jag hatar att jag kan vara jävligt blyg
51. DET ÄR JAG BRA PÅ: S svårt att säga själv vad man är bra på så jag vet ej vad jag ska svara :P.
52. MUSIKSTIL: gillar att lyssna på schlager mest 
53. LYCKOTAL: Har ingen aning, 7 tror jag att jag läst någonstans, eller det kanske var 13...
54. FAVORITFILM GENRE: Komedi, skräck
55. BÄSTA BOK: Jag är ju en trogen Harry Potter fantast haha, Eragon böckerna är också bra, 1000 ggr bättree än filme wich sucked. Sen tycker jag väldigt mkt  om självbiografiska böcker som.tex bakom stängda dörrar och pojken som kallades det.
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA: Bli osynlig eller kunna frysa tiden. Flyga skulle ju också vara jävligt kul :)
57. FAVORITORD: Många svärord nvänds ofta...
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS: Jag äter allt det där :P.
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE: Hamburgare
61. SKRIVER DU DAGBOK: Längesen, aldrig riktigt allvarligt. Bloggen har väl blivit lite va en dagbok ibland.
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM: Barnprogram lätt, svampbob fyrkant äger haha
63. NAMNSDAGSDATUM:Oj 17 febraruari sen 2 till som jag aldrig kommer ihåg :P
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN: Yes, en flickvän, nej det är faktiskt en kille, fats man undrar ju ibland haha :P
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG: Har redan 2 st och skulle gärna ha en till i tungan.
66. FÖDELSEDAG: 30 juni
67. FAVORITCHIPS: Lättsaltade, mums :)
68. SYNLIGA ÄRR: har ett antal på mitt högra knä sen jag ramlade omkull
69. DIN BÄSTA VÄN: Svårt.. har ingen såndär riktig bästis längre.
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT: Oftast stökigt, ibland kan jag städa och hålla fint :)
71. VICKAR DU PÅ STOLEN? Inte så ofta som i högstadiet men jag sitter väldigt väldigt långt ner, och ofta som en man haha
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU: 2 som jag vet om..
73. DETTA GÖR MIG ARGAST: Våldtäktsmän, folk som har fördommar om andra och vägrar ändra åsikter, spec nör det gäller homosexuella, jag kan bli så jävla arg. 
74. BÄSTA ÅRSTIDEN: Sommar!
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG: Hm.. grejer som jag kan ha i min lägenhet sen 
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN: Ketchup! Och gärna amerikansk dressing:)
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? Jag skulel vilja men vette fan om jag någonsin kommer att våga :P
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I:  I höger, jag skär oftast all mat först sen äter jag haha :P
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? Haha ja det är väl ganska självklart, alla vet ju att man fastnar :P
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA: Det beror på, "vanliga människor" är lika mkt värda men våldtöäktsmän, mördare ocv är inte det
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM: Förut en massa affischer, nu har jag några kvar, och lite torkade rosor :)
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA: Röda
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS: Pasta och ris, potatis går bort ganska ofta
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN: Snäll omtänksam, han ska kunna få mig att skratta, det finns många egenskaper jag kan räkna upp, men det här är dom viktigaste :)
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG: En grej jag tänkt på att man får mer presenter på julafton än på födelsedagen :O Men födelsedagen är nog bättre eftersom det för något bättre med sig, man blir ju ett år äldre:)
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST: Tycker ju egentligen mer och ljust, men vissa mörka bröd är goda :)
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST: Coca cola, speciellt light lemon mmm
88. VAD GÖR DU HELST: Tar en ridtur.
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK: Jall följ med mig, hha 
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU:  ett som jag vet om
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG: Nej inte ota, kanske lägegr till täket ohch snyggar till så men med överkast och grejer, nono.
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON:  Ja egentligen bor vi väl inte tillsammans i en egen lght men min pojkvän
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT: Ingenting och det är väldigt skönt
94. ÄR DU MÖRKRÄDD: Nej , jag gillar mörkret, Ibland kan det vara lite läskigt efter en skräckfilm 
95. ÄR DU RELIGÖS: Nej.
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI: Nej egentligen inte 
97. TROR DU PÅ MAGI: Njaee, men det skulle vara coolt om det fanns :)
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG: ehm. jag släpar do i marken ibland hha :P
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER: Sneakers helst
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR: Förutom att någon i min närhet ska dö, att bli levande begravd
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV: Ja, killen kör jag oioftast ut fats jag har tjatat på honom att han ska hjälpa till, han är bara i vägen :P
102. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM: Inte ofta, det blir oftast stora klädhögar så det är oframkomligt inna jag gör något åt det haha.
103. OM DU FICK 100KR OM DU ÅT UPP EN CLEMENTIN MED SKALET OCH ALLT, HADE DU GJORT DET DÅ: Ja why not liksom?
104. HAV ELLER SJÖ: hav är ju vackrast men sjö är ju varmare att bada i:P Iaf här i Sverige, utomlands säger jag hav.
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD: Inte ett dugg, vad är det läskiga med det ? Har aldrig förstått det.
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN: Nej jag älskar kött för mkt
108. SALTAR DU PÅ MATEN: Hur mkt som helst, jag älskar salt :P
109. FAVORITKAKA: Ballerina eller maryland cookies :)
110. KAN DU SJUNGA: Sjunga kan jag väl men kan inte påstå att det låter särskilt vackert :P
111. GILLAR DU ATT SJUNGA: Ja gud ja, älskar det, fast bara när jag är själv ahah
112. VILKET GYMNASIEPROGRAM GÅR/SKA DU GÅ/GICK DU: Medieprogrammet med inriktning tryckteknik, askul!
113. ÄR DU KÄR: ja , jag är väl det .. :P
114. ANVÄNDER DU DEO: Nu kan jag inte komma ihåg vad den heter pearl någonting, ganska ny
115. VILKET INSTRUMENT ÄR VACKRAST ATT LYSSNA PÅ : Flgel är ju jävligt vackert, men jag älskar elgitarr
116. HUR GAMMAL ÄR DU: 19
117. FAVORITBLOMMA: Rosor och liljor.
118. GILLAR DU TECKNAT: Haha aa det är asbra, speciellt när det är teknade vuxenserier :P
119. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TANDBORSTEN: Orange och blå
120. FAVORITARTIST: Oj väldigt oliak nu förtiden, men föut var jag ett stort och troget Westlife fan, dom finns ju alltid kvar i hjärtat :)
121. FAVORITLÅT: I wanna grow old with you med Westlife
122. SKA DU DUSCHA IDAG: Nje behövs nog inte, kanske en snabbis bara på kroppen, ska göra hårinpackning dock.
123. KAN DU BÖJA PÅ ENA ÖGONBRYNET: Nje men skulel vilja, tycker det är assexigt!
124. KAN DU VISSLA: Det kan jag, riktigt bra till och med!
125. KAN DU KNÄPPA MED FINGRARNA: Yupp
126. KAN DU VICKA PÅ ÖRONEN: Nej men skulel vara roligt :)
127. ANSER DU ATT DU ÄR STARK: Njae, för att vara en tjej ja det är jag nog, jämfört med killar, nej,
128. BRUKAR DU SOLA: Ja mest på sommaren men i våras solade jag solarium hela tiden, ska nog börja igen i höst, känns så mkt fräschare när man är brun :)
129. VAD GÖR DU OM DU FÅR HICKA: Håller andan 5 sek dricker lite vatten emdans jag fortfarande håller andan, fortsätter hålla andan 5 sek sen andas ut. har hört att lingonsylt ska vara riktigt bra mot hicka, det funkade på Sonis brorsa så jag kanske får köra det näsat gång :P
131. ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA: Både och, vill ha bpde hud och katt :)
132. HÅRFÄRG: På väg att bli blond nu
133. FAVORITDATASPEL: The sims  
135. VAD ANSER DU OM BUSH:
Han verkar vara en idiot men ag kan väl inte särskilt mkt ändå, men allt med irak är bara helt fel.
136. RÖKER DU: Ja, och det är inte bra 
137. SNUSAR DU: Nje usch nej, älskar lukten nör det ligger i snusdosan men har aldrig tyckt om smaken
138. ANVÄNDER DU KNARK: Never
139. KAFFE ELLER TE: Både och nu för tiden
140. HAR DU DIN NATURLIGA HÅRFÄRG: haha den har jag väl inte sett annat än i min utväxt sen jag var 11:P
141. ÄR DU NYTTIG: Inte direkt, måste bli mkt bättre
142. PYSSLAR DU MED NÅGON SPORT: Förut red jag, skulle gärna vila börja igen. dansade även breakdance och street/hiphop viket jag också vill börja med igen
143. GÅR DU ELLER PLANERAR DU ATT LÄSA PÅ UNIVERSITETET: Nej, det har aldrig funnits med i min värld. Men vem vet vad som händer om några år? 
144. HATAR DU DIG SJÄL: Hatar och hatar, jo iband kanske
145. HAR DU EN BESATTHET:  Njaee det kan jag väl inte påstå
146. HAR DU EN HEMLIG FÖRÄLSKELSE: Nope
147. BRIGHT EYES ELLER LARS WINNERBÄCK: huh? Winnerbäck då bara för tt det är dne jag vet vem det är
148. KILLE ELLER TJEJ: Jag är en tjej
149. VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Borde jag säga min pojkvän? Yes och han är sjukt snygg, men Johnny Depp är nog det vackraste jag sett.

Kommentarer
Postat av: Roxanna

jäävlar vilken lista haha!



ja men det är sjukt skönt att träna när man väl kommer igång! jag äälskar det!

2008-08-13 @ 14:10:10
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0