Torsdag 21:a aug

God middag. Tillbaka på jobbet igen, jag tror fan inte att det är bar för mig att börja jobba klockan 12 haha. Då tror jag att jag är ledig så det blir jättejobbigt att sätta sig och jobba :P

Det blev ingen uppdatering igår efter blekningen , datan var helt ockuperad :P Ljusare har det ju blivit, har fått bort jättemkt av det orangea i undehåret, så jag kan varmt rekommendera H&Ms egen blekning :) Något jag starkt avråder ifrån är att bleka det med så korta mellanrum som jag har gjort nu, mitt hår känns inte särskilt bra just nu, slitet är det inte men kvaliten känns inte särskilt bra så nu ska jag verkligen låta dte vila ett tag och bara köra en massa inpackningar :)

Jag vet ju egentligen bättre än att bleka håret med så korta mellanrum, men som jag har sagt tidigare, när jag kommit på att jag vill göra något så måste jag göra det på en gång. Men nu har dte blivit så pass mkt bättre att jag antagligen kan hålla mig ifrån att göra det på åtminstone en vecka haha :P

Och ja Emelie jag ska lägga in en bild :P


Dagens:

Humör: Njae lite si och så, känne rmig lite trött i huvudet, och det är aldrig riktigt bra .
Outfit: Vita jeans Vero Moda, Orange oversize tröja GT
Skor: Adidas 2 superstar
Hår: ja mitt blonda rufs hänger där det hänger haha
Make: None
Att göra: Åka ner och köpa limpa till sonis mamma, vill shoppa men har man inga pengar så har man inga pengar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0