Tisdag 12:e Augusti

Godmorgon nu är det tisdag, en dag närmare helgen. Inte för att jag har något speciellt att se fram emot i helgen känns det som. fast man kan ju tänka att man då är en vecka närmare löning :D Det är till att tänka positivt haha :P Känns jävligt dumt att inte ha några pengar för n vill jag verkligen fixa mitt hår, höll på och fixade med nisans hår igår och hon är jätteljus, jag så ju för fan brunhårig ut bredvid henne haha :P Mne med nästan 3 veckor kvar till löning och ca 300 kr på banken känns det inte riktigt som att hårfärg är dte jag vill slösa mina pengar på. Fats det är egentligen det jag vill haha. Det hade vart okej om det hade vart en vecka till löning men 16 dagar känns inte sådär jätteroligt att sitta utan pengar.


Nej nu får man tänka positivt, jag blir blond någon dag. Jag lovar att jag ska sluta tjata om mitt hår nu hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0