Tis 19:e aug

God middag, börjar 12 varje dag dne här veckan så det är sovmorgon varje dag. Sen att jag inte kan sova är ju en annan sak haah :P Däckade vid halv 11 igår vilket är tidigt för mig, så det gick inte att sova längre än till halv 9 imorse. Så morgonen hans med mycket.


Dagens:

Humör: Bra, pigg och utvilad.
Outfit: Svart pennkjol New Yorker, rosa tröja H&M
Shoes: Svarta flats
Hår: Utsläppt eftersom det blev dusch imorse
Make: Mascara, foundation och en aning brunpuder.
Att göra: Vet inte riktigt än, vill fixa med håret, men av 2 anledningar tar det emot. Jag har bara 200 kr kbvar tills på onsdag och man vet aldrig vilka oanade utgifter som kan hända, plus att jag egentligen borde låta mittt hår vila, det känns väl inte så där jätteunderbart nu, även fast jag är ganska förvånad över att dte inte har blivit slitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0