Step up 2: The streets

Step up 2:The streets var en film jag tittade på igår, helt grym! Så jävla bra dansare, det finns fan inget sexigare än en kille som verkligen kan dansa. Blev helt varm  kroppen igår haha :P

Jag vill ocks kunna dansa så där, önskar att jag aldrig hade slutat. Malin varför tvingade du mig inte att fortsätta? Skit samma att Markus var toffel och slutade undervisa, varför slutade jag dansa för det ? Och jävla Benji som fick för sig att han skulle åka jorden runt, varför lät jag inte mina armar bli dödade med hans bror istället? Nej för jag tycker inte om stora förändringar, det är mitt problem. Jag hatar stora förändringar i mitt liv, i så fall ska dom gå gradvis, inta kastas i mitt ansikte.

Nej jag börjar nog dansa igen, Malin are you with me?






Dans scenen ute i regnet var min absoluta favorit



Kommentarer
Postat av: Malin

jag och marcus håller på med våran dans video. men utöver det är jag på. helt klart sugen på att ta classes igen, ekeby har fått många mer klasser och lärare. malin sa att det komemr bli grymt den termin som kommer.



btw, skivan är den 6e sept.

puss pusss

2008-08-13 @ 15:52:55
URL: http://ohneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0