Söndag

Lördagen bev en riktigt lugn dag, åkte hem till denise på kvällen, det blev en riktigt goffar kväll, i köpte chips och godis för 130 spänn! :P Haha inte så bra för lilla (?) magen :P

Idag blir det nog också en lugn dag, pojkvännen är en idiot och låter mig inte kolla på tvn för att han ska spel tv spel. dumbass...


Längtar tills på onsdag då det är löning, och det betyder shopping! Sk shoppa loss med Malin, var en evighet sen jag träffade henne!


Nu ska jag försöka sno tillbaka tvn ahah :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Detta är min nya blogg. Så nu vet du det ;) haha

2008-08-24 @ 17:15:46
URL: http://www.lindalundberg.wordpress.com
Postat av: Linda

Jadu, kul att byta! Haha

Vi åker på förmiddagen, typ 12, sen kan vi strosa lite i sthlm, haha. Och dricka öl!!! haha

2008-08-24 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0