Skit dålig uppdatering

jag vet. Det är något med helger som gör att jag liksom glömmer bort att blogga :P Kan ju ha något att göra med att datan alltid är upptagen och att jag drar iväg någonstans. Ska försöka bli bättre, jag lovar.

Fredagen spenderades med att jag blev bryskt övertalad av Denise att hänga med på race, hon körde bästa vännen kortet för att få med mig haha. Dock kollade jag inte mycket på racet. Inget som intresserar mig särskilt längre.


Under lördagen åkte jag hem tilll min kära familj så att dom skulle få leka lite med Rambo. Louisa blev helt tokig i honom och ville inte lta mig åka hem till L med honom. Men tillslut var jag tvungen att göra det och det var med sorg i hjärtat som jag lämnbade honom till henne :( Jag saknar dne lilla krabaten men samtidigt är det ganska skönt att slippa busa och leka med honom 24/7 oc gå ut och så, men ändå, jag saknar honom :/

Efter avlämnandet hade jag en dunkande huvudvärk. Rngde Soni och sa att jag var klar, han var hemma hos sin bror där det tydligen var fest. Kalle krävde att få prata med mig och sa praktiskt taget att han skulle spöa på mig om jag inte kom dit och festade med honom haha . han övetalade mig med att dom skulle komma och hämta mig. Så jag väntade medans hvudvärken blev värre och värre, tillslut kom Nuhi och Soni. Nuhi var stressad och ville åka hem till Knivsta(!) för att dammsuga innan hans flickvän kom hem från jobbet annars skulle hon bli tokig på honom. Fan sånt pli skulle man ha på sin pojkvän, jag beundrar dig Bes, hur hon lyckades få Nuhi att bli så hahah. Min kan inte ens avstå från att fiska idag för att hjälpa mig, men jag tänker icke städa förrän han är där och hjälper till, han stökar till lika mycket som jag, så det så. HUvudvärken blev bara värre och värre på väg mor Knivsta även ett illamåenda bubblade upp, Nuhi kör inte direkt i gamlingfart om man säger så. Väl hemma hos Nuhi blev det till att trycka i sig en massa ipren, och han var glad för dom hade ingen dammsugare hemma, vilket gjorde vår tripp till Knivsta ganska onödig. Väl hemma hos Deni blev det ett jävla stojande och Kalle mobbade mig för min huvudvärk, men sen jävlar när  den släppte visade jag honom whos the man !

Vi hade askul, iaf jag för Kalle gör en perfekt imitation av Lilla Al-Fadhjis kompis Abu Hassan, jag öll på att skratta mig fördärvad:P En lyckad kväll med andra ord.

Och igrå såg jag den äntligen, Sex and the city filmen :D Såååå bra :D I love it, jag lovar lite tårar var på väg i slutet där haha :P

Kommentarer
Postat av: sandra

hahah ;D låter härligt ^^ men ja har en pedant mamma så städning är ett måste ^^ :)

2008-08-04 @ 09:48:30
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

hahah då är jag inte ensam :D

2008-08-04 @ 10:16:25
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: sandra

haha så har mamma aldrig gjort, hon viker så snällt in mina kläder igen ^^ :D

2008-08-04 @ 10:21:37
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon!! :)

2008-08-04 @ 10:34:02
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0