Sjukt med denna trötthet

Shit, tröttheten bara slog till, bah dasch! som jag vet inte vad.. okej nu börjar min övertrötthet komma fram här också känner jag, never a good thing om man inte känner mig, kan bli rätt så sjuk haha :P


Nej men på riktigt, jag var någorlunda pigg och glad, sen helt pltösligt så blev jags vin trött, nu kännse det som att jag knappt ens orkar skriva det här inlägget, hur kan det bli så när jag har sovit ända till 10 imorse efter att ändå inte ha varit uppe mkt längre än till 12 någonting igår, och nu bleb jag astrött, efter 5 timmars arbete ? Nej jobb passar nog inte mig, ahah :P

Jag fick iaf Amanda att köpa blekningen åt mig ¨, hon var ju ändå nere på stan så då tycket jag att hon kunde springa in på HM så slapp jag åka hela vägen ner på stan haha :P Så vi får väl se hur bra H&Ms egna blekning är, om sanne har rätt eller fel :P Berättar resultatet senare:)


Nu slutar jag om 3 min, yay! Så vi höres

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: låter himla smart! Man måste ju inte veta nu vad man ska bli, men nåt man tkr om. Tack för tipset, ett ljus klarnade i huvet haha :D

2008-08-20 @ 21:41:18
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg vill jag säga :) Jag försöker få mig en snygg blogg men jag förstår mig inte på de där med koder hit och dit osv haha. Och jag har märkt att vi har nått gemensamt, båda heter Alexandra och ogillar Hertiginnan af blablabla eller va fan hon heter! / Alexandra

2008-08-21 @ 10:36:29
URL: http://alexa88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0