Sista timmen

Nu är jag inne på den sista timmen som anställd i Kommun växeln, känner mig otroligt nervös. Är jag så här nervös nu på fredagen så undrar jag hur nervös jag kommer att vara på måndag morgon :P Usch jag hatar den nervösa känslan. :S

Magen är propfull, till fikat blev det daimtårta med glass och så köpte jag rulltårta också :) Mums mums men jag åt nog liiite för mkt haha :P

Blev lite annan  shopping på lunchen också, svart nagellack, nagelfil och hårspännen haha :P Det var en riktig shopping det :) Borde nog har köpt nagellacksborttagning också men det får bli nere på stan kanske. Ska köpa stövlarna på DinSko idag också tror jag, jag får helt enkelt släpa med dom också :) Vill ju inte att dom ska ta slut :P


Usch nu blev jag nervös igen :(

Kommentarer
Postat av: emma

jag kommer inte ihåg vad jag mena :S

haft en bra dag ?

2008-08-29 @ 15:59:23
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0