Ny väska

Är otroligt sugen på att köpa en ny väska till hösten. Jag tycker verkliegn om den friis & co väska som jag har men handtagen är så korta så väskan bara glider ner hela tiden vilket kan vara otroligt irriterande. Har vart inne och kikat lite på bags and fashion och har hittat ett par värdiga kandidater för årets höstväska :) Självklart är väskan i tävlingen iförra inlägget en otroligt värdig kandidat, me vinner man inte så måste man ju ha lite backup ;)



 Snygg svart stor, man måste ju ha plats för all skit :P Finns även i vitt.





Skulle kanske inte använda denna       Liten aftonväska, synd att man inte har
varje dag men otroligt söt är den :)        mer användnig för den : /



Den här är riktigt söt med rosetten
det är synd bara att det är en aftonväska annars
skulle dne nog bli min:)



Och så den med störst potential att bli min nya höst väska är (trumvirvel)







Tadaaa! Tycker den är så otroligt snygg med sin metallicfärg och jag hara alltid gillat påsväskorna :)
Hade jag pengar nu skulle jag genast klicka hem den, men tyvärr blir det i slutet av månaden.
Vet inte ritkigt hur lång tid man har på sig att betala så jag känner att jag inte riktigt vill klicka hem den än
eftersom jag inte har någon lust att ligga efter något mer med räkningar än vad jag redan gör. Men samtidigt vill man ju inte vänat för länge ifall den skulle ta slut, ett riktigt dilemma.


Vilken av väskorna tyckte ni var snyggast?

Kommentarer
Postat av: belinda

gillar den stora vita, eller den röda! ska du köpa nån?



kram

2008-08-11 @ 22:43:24
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0