Nu var den hemklickad :)

Sisådär jag, nu var den första beställd, haha kunde inte hålla mig, men den skulle inte komma förrän vecka 35, perfa för det är löneveckan :) Sen tog jag även faktura då har man 45 dagar på sig att betala :) Man kan ju inte låta en jacka som man vill ha bara glida ur fingrarna på en :) Jag vill ha den nu!  Ser ni? Jag sa ju att shopping lusten har kommit tillbaka, antagligen hade jag väl för mkt sommarkläder för att vara riktigt sugen på att shoppa, men nu kommer ju en ny säsong, och därmed även nya sorters kläder , wihoo :)

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn. Hoppas du vill följa mig där istället

2008-08-12 @ 10:41:39
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0