Nu är helgen nära

Snart är det slut för denna dag och vecka , skit skönt! Längtar till imorgon då jag ska till fisören och försöka fixa till färgen på barret. Ska bli så skönt att slippa dne vitblonda utväxten och sen det brun/orangea haha får väl se hur bra det blir imorgon, blir detinte helt blont så skiter jag i att gå till frisören, då köper jag färg och kör hemma, har inte råd att fortsätta gå till frisören för dessa dyra peningar. Och eftersom min första frisör var dum i huvudet så blir det ännu dyrare än vad det skulle ha blivit om jag gick till min riktiga frisör salong från början, bajs bajs men jag fick ju ekonomiskt bistånd av familjen så det blir nog bra det här :)


Ikväll blir det en skvätt vin tillsammans med några av flickorna , ska bli mysigt, pojkvännen ska tydligen iväg och dricka med denises pojkvän, mer än vad jag visste men det är väl tur att någon informerar mig om vart han ska haha :P


Hoppas ni får en otroligt bra helg :) Vet inte hur bar uppdateringen blir i helgen för min släkt ifrån Norrland kommer ner, så jag ska förbi mormor och umgås med dom, det är inte ofta men träffar dom så man får passa på när man kan. Får väl se hur trevliga kusinerna är, den äldsta som fyller 16 börjar bli otrevlig, han som älskade mig när han var liten! Eller otrevlig och otrevlig, osocial är haLillen är iaf fortfarande gullig, eller liten och liten har är väl iaf 14 , men han är fortfarande min lilla gullegris :)


Men ha en riktigt skön helg nu hörrni, ska försöka att iaf ha lite uppdatering här på bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Roxanna

hahaha vad rolig du är! :D det lät som en bra idé! eller så charmar man honom helt enkelt och får honom kär :D hahaha! Eller så kanske man får en natt med honom iaf ;D jag skulle då INTE tacka nej! haha

2008-08-08 @ 15:48:10
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Roxanna

hahahaaha! Nej inte jag heller. jag skulle fan kunna slicka hans fötter! haha okej iuuw kanske inte men nästan :P haha

2008-08-08 @ 16:05:43
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag skulle kunna döda för en walk-in-closet!

2008-08-08 @ 17:06:46
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag skulle lätt köpa en häst. Det är skitroligt att rida ju. fast läskigt , haha.

2008-08-09 @ 14:23:08
Postat av: Wysteriia

Svar: Men jag har aldrig haft problem med min nokia förut, bara nu när den stendog. haha :D

2008-08-09 @ 14:27:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: emilie

lägg in en bild på ditt hår !

2008-08-10 @ 21:31:29
URL: http://emilieforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0