Nämen se gomorron

Vissa hade lite svårt att se vem ungen på bilden var och vissa kom fram till svaret ganska enkelt :)

Självklart är ungen på bilden Kate Moss :) Jag tycker att hon var otroligt söt när hon var liten.:)


Idag är det Fredag, den dagen man längtar till allra mest hela veckan. Slutar en timme tidigare varje fredag också och det känns alldeles alldeles underbart ! :) Fast jag vet ingenting speciellt som händer idag. Lollo komme och hämtar Rambo, vill inte :( Vill ha honom hos mig hela tiden . Funderar allvarligt på en hundnappning. Hon har faktiskt redan världens underbaraste unge, inte skulle väl hon sakna en underbar hund? Måste nog fundera vidare lite på det där.

Kanske ska färga NIsans hår idag också, eller det blir blonda slingor, hon vill se solblekt ut. Hon klarar inte av att göradet själv för det är en jävala krånglig procedur, det är den där nya från schwarzkopf (vet icke om jag stavade rätt men ni förstår:P ) Där man ska tupera ca 6 slingor och sen slå in färgen, helt skumt, det står att det är lättare, ja men eller hur, jätte lätt att försöka få håret att stå upp då är det bara stora tovor sen, so far so good. Men sen när man ska skölja ur det då? Jag tror hon hade ett kilo balsam i bara för att få ur tuperingen, Huvvaligen. Men antagligen blir det väl ett bättre resultat om man gör så, jag vet inte, det blev bra i slutet iaf :P


Dagens:

Outfit. Vit klänning från Vero Moda coh bara ett vitt linne under från H&M
Shoes: Svarta flats, jag vet kanske inte det snyggaste till en hel vit klänning men jag hann inte leta skor imorse
Frisyr: Fortfarande uppkastat i en tofs, blev inget hårtvättande igår heller, spelade tv spel blev endast en snabb duch imorse.
Make: Ingen försov mig vilket inte var bra sen har jag ju rambo att ta hand om då har man inte tid att bry sig om smink när man försovit sig haha.
To do: Idag måste jag ner och köpa limpor, så direkt efter jobbet blir det ner på stan, fan det tar ju inte ens lång tid. Hoppas det inte regnar då bara :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0