Måndag morgon

Gomorron, nu är dte en vanlig vecka igen då jag börjar klockan 8, åh men så underbart :P Nästa vecka börjar nya jobbet, är lite nervös faktiskt, eller väldigt nervös borde jag säga, tänk om det går käpprätt åt helvete ?:S Det skulle ju fan inte vara så kul. Men nej, jag får inte tänka så, måste tänka positiva tankar haha :P

H&Ms hårfärg är verkligen helt sjukt bra, billig också, om man tänker på hur oranget mitt underhår var innan jag blekte med deras , synd att min didigatlkamera har varit spårlöst försvunnen fram till igår , annars hade jag ju kunnat visa vilken skillnad det är, visserligen är det fortfarande lite oranget men nu ska jag få Cornelias silverschampoo så vi får se om det blir något bättre med det :)


Dagens:

Humör: Otroligt bra, speciellt med tanke på att det är en måndag morgon haha :P
Outfit: Svarta långa shorts New Yorker, Gammelrosa kortärmad blus från H&M
Shoes: Svarta lite småtrånga ballerinas köpta i Ullared
Hår: Mkt bättre nu efter lite inpackningar, bara helt utsläppt idag.
Make: Ingen jag orkade inte haha :P
Att göra: Vet inte riktigt faktiskt, jobba klart, sen åka förbi ÖB och köpa min underbara hårinpackning som är så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0