Måndag 18:e aug

Shit jag är helt darrig för att jag inte har ätit någonting, det är ganska läskigt när jag blir så här. Vet inte riktigt vad jag ska köra för lunch. Antingen blir det korv stroganoff som mamma tagit med sig , emn känns inte särskilt lockande just nu, eller så blir det en sallad på Lenas, känns mkt mer lockande fast frågan är hur mkt som finns kvar så här sent eller så vndrar jag iväg med Martin till Kenneths, men det känns inte heller så kul eftersom det brukar vara så utplockat vid den här tiden. Vi får helt enkelt se hur jag gör.


Dagens:

Outfit: Shit så sexy i stora mjukisbyxor skänkta av Kalle haha, ljusblå oversize tröja från GT
Skor: Adidas superstar 2
Hår: Uppsatt i en tofs, blivit ljusare nu också efter en till blekning, inte bra för håret men men :P
Make: None, även fast jag var pigg imorse så valde jag att ta en liten sleep in
Att göra: Åka förbi ÖB och köpa lite småsaker som är bra att ha . Ansan sa även att dom hade special pris på hårfärg så jag får se vad det kan vara för någonting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0