Jag vill också börja i skolan igen :(

Den här veckan är det ju många som börjar skolan igen. Jag vill faktiskt också :( Känns konstigt att säga det eftersom man har längtat i 12 år att få ta studenten, nu när man gjort det så vill man tillbaka. Jag saknar klassen, kompisarna allting. Men det är kanske inte så konstigt att man längtar tillbaka, det är ju det man har gjort i 12 år, man vet inte så mkt annat. Det känns konstigt att inte ha sommarlov och inte stå och välja kläder till första skoldagen, jobbar man lunkar man på i samma spår, fast iof börjar jag ju mitt nya jobb den 1:a september så jag kan ju stå och välja kläder tills första jobb dagen, och några i klassen träffar jag ju iaf på kräftskivan som Malin, Tette och Emelie har anordnat :)

Fast det bli ju ändå inte samma sak, man är van att träffa dom nästan varje dag, och det är synd att vi slutade skolan precis när vår klass började få så bra kontakt, åren innan var vi väldigt uppdelade i grupper även om man snackade med varandra men dom sista månaderna började vi verkligen svetsas samman så det var synd att man slutade då, men men så är det.

Men jag vill bara uppmana er som går kvar i skolan att njuta av det, kanske inte lektionerna för vissa är pest men njut av dom som är bra, men njut framför allt av at umgås med dina kompisar i klassen och ha det så kul som möjligt :)

Kommentarer
Postat av: lina

hah okej :)

lite nervöst äre ju med betyg men det ordnar sig nog :) <3

2008-08-19 @ 20:32:06
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: alec

Tack så hemskt mycket, betyder massor att du gillade dikten :)



kram

2008-08-19 @ 21:33:42
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0