Jag vet jag suger hårt

 Oj min rubrik kan nog misstolkas haha, men den passar bäst in så den får stå kvar :P Jag vet att mina helg uppdateringar suger , jag lovade att försöka bli bättre, men det blev jag inte, men i ärlighetens namn har jag haft mycket att göra denna helg .


I Fredags hämtade jag Rambo hos Lollo, var med henne och Ulkan ett tag, Lollo fick ett av hennes kända cp ryck då hon bara sitter och garvar hur länge som helst åt ingenting, vi brukar ha den effekten på varandra :P

Sen bar det av till Erica för lite vin, Rambo fick följa med för att leka lite med Ericas gigantiska hund Becca. Att hon är en blandning av Amstaff och Rotweiler hindrade inte Rambo det minsta från att vara såkaxig han bara kunde bli, men när hon kom nära honom då blev det minsann ett annat ljud i skällan. Då sprang han och gömde sig bakom mina ben haha. Det blev en väldans massa vin hos Erica, vad fan jag tänkte på som skulle vara hos frissan kl 9 dagen efter täkte på det vette fan. Och jag borde nog ha tänkt lite mer för jag vaknade halv 8 med en äcklig smak i munnen och ett illamående som inte var roliggt, en pigg hund som skulle ut och leka med katter. Ja herregud. Sen bar det av till frisören. Jag satt där i fem och en halv timme! Snacka om att vara bortdomnad i rumpan. Reesultate blev faktiskt jävligt bra, nu är jag blond, om än mörkblond och fortfarande lite orangea inslag så  är dte e klar förbättring mot innan. Det enda negativa är att det är kort! Okej ingen annan skulel kanske kalla det kort men har man haft hår till rumpan och då känns dte kort när ma klipper av mer än 2 decimeter! Och nu är det så tort efter alla avfärgningar och slingor att det står ut poff! Mne med lite hårinpacknigar så ska det nog bli liak mjukt och fint igen, för dte är ju absolut inet slitet bara torrt efter alla behandlingar. Sen ska det bli mycket ljusare, men resten kör jag nog hemma tror jag, det här har kostat mig alldeles för mycket peningar redan som det är.

Sen kom mina kära kusiner och morbor och moster från norrland  hit till Uppsala i lördags. Så jag var ju tvungen att åka till mormor och hälsa på dem. Dom har blivit så stora! Matthias ska liksom börja gymnasiet nu i höst, jag tyckte inte att det var längesen han satt och skulle slicka min klubba som 1-åring. Och Alexander är 14, nej tiden går alldeles för fort, dom ska inte vara så här stora än, kanske 12 och 10 men inte 14 och 16 :S Och höra Matthias snacka om tatueringar går inet in i min hjärna, han får ju göra en nu om han har sina föräldrars tlllåtelse, och Karin skulle nog kunna gå och övertala, tycker has a vänta tills han är 18 som jag gjorde, då fick jag göra vad fan jag ville och mamma kunde inte säga något haha, Hon vägrade låta mig göra en tatuering när jag var yngre,nu tycker hon att den jag har är skit in, ser du mamma det kan bli bra :P


Se var väl lördagen ganska lugn, jag var helt sjutk trött. Söndagen var väl i regel också ganska lugn men jag fick flänga fram och tillbaka med Rambo eftersom Lollo skulle få tillbaka honom.


nej nu hgar ni hört liet om min helg, jag ska försöka bli bättre på uppdateringar , pinky swear


Kommentarer
Postat av: melissa

svar; okeyokey :) ja jag förstår.

2008-08-11 @ 09:55:44
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0