Jag tror att jag är botad

Shopping lusten är tillbaka, I´m cured! Skrev ju tidigare om att min lust för shopping var helt borta, men nu är den tillbaka, typiskt att den är tillbaka när jag har noll kronor att spendera på kläder. har så mycket annat som jag ska göra med mina 400 kr (egentligen 300 eftersom jag ska ge sonis syster 100 som jag är skyldig henne) Och det är långt kvar till löning 17 dagar för att vara exakt om man räknar med idag, och det känns fan inge skoj, finns så myclet man vill göra, definitivt fixa till håret som ju inte är så ljust som jag ill ha det, även om det är helt sjutk bar med tanke på att jag gick från svart till mellan/mlrkblond på 2 avfärgningar och slingor så är jag jävligt nöjd, men jag vill bli jätte ljus nu! fast det är väl egentligen lika bra att jag inte har pengar till att fixa det nu eftersom håret inte är i världens bästa skick just nu så jag måste låta det vila och köra en massa inpackningar inna jag utsätter det för en jävla pers igen. Så det är bara att köra med inpackningar varje dag nu till att börja med, för jag tycker ju definitivt inte om hur det känns just nu, hara dlrig haft så här torrt hår, även fats andra kanske skulle säga att det är i bra skick så har jag alltid haft jättemjukt glansigt fint hår så känsn det här väldigt konstigt. Shit där lät det verkligen som att jag skröt om mitt hår men man måste försöka förklara haha :P

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah okej :) ja jag tycker också det är rätt svårt att hålla efter själv! Iallafall så att det blir snyggt.

2008-08-11 @ 16:06:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0