Jag faller nog ihop och dör

Det är helt sjukt hur trött jag är! Orkar knappt ens skriva det här inlägget., har satt växeln på upptagen, jag orkar helt enkelt inte, jag måste ha fika så jag får lite energi.

Idag är det avtackning för mig Elin och Sofia för vi drar iväg på nya äventyr hha :P Så nu ska det vara en massa god fika, inte bra för figuren men hur ofta slutar man som timmis för att börja sin alldelesförsta fasta anställning? Okej att jag inte slutar förrän om 2 veckor men Elin slutar idag, hon ska börja plugga till landskapsarkitekt, hoppas det går bar för henne :) När Sofia slutar är jag faktiskt inte säker på emn hon jobbar väl inte så mkt längre än mig.


varenda Fredag hela sommaren har vi ätit något gott haha, det är alltid någon som ska ivög på semester eller som fyler år, så det blir en massa gott till fikat på fredagar:P Undrar om det blir så nästa fredag.. nästnästa blir det iaf så för då är det min sista dag, då ska det bjudas på fika :)



!0 min kvar till fikat, jag dör.

En fråga til er allihopa, hopaps någo kan hjälpa mig. När jag ska ändra i stilmallen och göra småändringar så blir headern alltid svart när jag förhandsgranskar, varför blir det så ? Och hur ska jag göra för att de inte ska bli så ? jag vet ju att jag skriver in koderna rätt och på rätt ställe, för ändringarna jag gör blir alltid rätt, men headern blir helt svart, Varför?

Hoppas någon kan hjälp mig med ett svar på detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0