Ingen mer skola för mig

Jag blir så glad! Jag sitter och läser lite bloggar och i dom flesta står det t.ex "fan va tråkigt snart börjar skolan" Haha, jag behöver aldrig mer gå i skolan :D För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten (8) Man blir lycklig av sånna här småsaker :D fast samtidigt är det otroligt skönt att gå i skoan, försover man sig så är det inte värsta grejen, man kan ju inte få sparken från skolan för att man försov sig. Är man trött så kan man bli en slacker på lektionerna och halvsova. Man har en massa sovmorgnar och ibland slutar man skit tidigt, man har hur mkt lov som helst. Så ni som går i skolan fortfarande, ta vara på tiden! Skolan kanske känns asjobbig just nu, men när ni inte går där längre så kommer ni att sakna det, garanterat, jag har börja sakna det redan och det var ändå bara 2 månader sen jag slutade haha . fan nu försvann ju glädjen lite :P  Men det är otroligt skönt att slippa plugg och alla läxor, mm lovely. Och några lov har jag inte haft det senaset året, jag har jobbat på varenda lov under hela året, så jag är väl van nu att jag inte får någon semster förrän i jul några dagar och sen nästa sommar, herregud så jobbigt haha :P

Som mamma sa efter min första vecka nu under sommarlovet- "Ja nu har du klarat av din första vecka av 46 år" tack, tack, jävligt upplyftande :P


Dagens:

Humör: bra fast jävligt dåligt för jag var en idiot och glömde mina cigg hemma, så jag har rökt en tredjedel som jag hittade i ett paket, ingen som röker i växeln är här så jag dör av abstinens snart. Nu står mitt hopp till en av killarna nere på Lena på taket som jag ska springa iväg till snart för att köpa lunch, snälla gud jag ber att han röker!

Oufit: Svarta stuprörsjeans från New Yorker och en rosa tjocktröja från Filippa Mossi, vad nu det är haha.
Skor: Svarta flats- every day :P
Hår: Äckligt och uppkastat i en knut.
Make: Ingen , hann icke imorse.
Att göra: Ingenting typ, egentligen städa rummet och fixa och trixa, vi får se om jag orkar när jga kommer hem efter jobbet.



Mitt horoskop för dagen:


Kräftan 22/6-22/7

Du satsar helst på nöjen eller kanske sport. Egna initiativ lönar sig om du vill få fart på din måndag


Kommentarer
Postat av: sandra

hahah häftig mamma ;D

2008-08-04 @ 10:50:13
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-08-04 @ 11:06:55
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0